Sunday, November 28, 2010

ade gembira dalam sedih~~

dah seminggu tak update..so arini.kene update la..sebbnya blog ni bukannya sekadar blog tapi dah macam diari kan??ok..minggu ni memang minggu sakit pale,sedih tapi dlm mase yg same bnyk yg gembira..huhuhu..setelah sekian lame nak sangat datang uma kak farah akhirnya dapat gak..datang uma dy,aku menang betting yg aku akn sampai uma dy sebelum dy dtg uma aku..hehhehe..
malas nak citer yg sedih2..so tak mau citer..juz thanks to mak,bapak,family,kak farah n family kak farah bcoz banyak support aku..thanks korg...
sebelum g uma kak farah kitorg pi jalan2 dulu..g pekena MC D bawu..ape ke namenya..mc chicken supreme..ckp psal supreme..teringt awak2..hahhhaha...ingtkan spesel dari yg len tapi prosperity gak the best coz yg bezanya supreme dy tmbh daging salai..huhuhu..pndai tol la mc D wat duet..pastu yg pling best dapat makn bubur.larger pulak tu..sedapnya..i like bubur....
sonoknya...bubur~~~
heheheh..buwok pangai~

dah hbs mkn2 kami berdua g la jln2 kat klcc coz dah lame sangat  tak lepak sane,,disebbkan time tu aku sngt ketensionan..jadi perangai aku pelik dari yg biase..kene la kak farah layan..pdn muke dy..hehehehe..jln2 upenya tgk jam dah nak ko7..pizza tak li agi..pizza tu tok qilah n family sebab qilah dah advance tak mau cklat dah..hehehhe..(diet kowt)..upe! qilah tu adik last kak farah name samaran dak debab(pelik aku,dy redha je dapat name tu)hahhahaaha..
comelnya kami...


g umah kak farah dapat kenal abh,mak, n qilah sbbnya dah kenal dah nan arjuna n ika..arjuna???pelik kan name..tu name samaran je..mcm ne boleh  dapt name tu..pnjang citer nya...sampai uma kak farah then folow fmily sy g uma boss..hehhe..sonoklah..dapat jumpe bos..blh buli dy..boleh tuntut utang tertunggak..hhuhuhuhu..sehari je lepak uma kak fara..esoknya kak farah folow g uma..sonok~~merempit je kami..merempit yg berfaedah..hehehe..mak aku dah syg kak farah..tergugat la aku..kak farah 4h3m,,,sonoknya 4h3m tu. dapat lepak lame2 nan kak farah...huhuhu..2jela..yg sterusnya hari aku..hari yg menyedihkan..mlas nan pk agi...ingt yg hepi2 je..

same kan muke dorg??xcomel
knp aku syum cenggini??tak phm aku..huhu..xder gambar ika..


dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment