Saturday, November 13, 2010

i hate luv story..

memang pown..
tak suke la luv story..same je..some...jln citer..ayt dy..same je...bowink nya..hahahha..
jap2 bukan nak citer pasal tu..tapi nak citer pasal dvd yg dah aku n kak farah beli..
i hate luv story..citer hindustan...hahhahaha..jgn slh phm..aku memang layan some story n lagu k..citer ni dah lame dah kami 2 cari..n akhirnya..semalam barulah kami jumpe..xctd gile...jumpe kat jusco pulak 2..dari jauh lagi aku dah nampak..tak macm kak farah..eh..tak boleh slhkn dy..dy kan rabun..kakkakaka
sonok gak la citer dy..nak citer ke???karang aku start story hbis some aku citer..tgk sndiri la yea..sonok..aku suke lagu dy..tapi tak tau la kowg..
jap2..ade gak aku nak komen..citer ni slow n ade bape bab2 yg tak best la..huhuhu...
dlm dunia ni..ade ke cinta sejati tol2???tak percaye la aku..cinta men2 aku caye la...sbb kalo dalm novel n citer tu..dowg some bermain dengan imaginasi..tu yg dapt cinta sejati dlm ciptaan dowg tu..hhuhuh..pelik2..biarlah..abaikan...
suke lah tengok anak anil kapoor ni..cun..cantik..imran??hndsome sgt2,,,pastu cute,,kakkakaka.





eh lupe..kak farah adik tengok dulu..jgn jelesh,...
dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment