Wednesday, November 10, 2010

tamat sudah untuk sem ini..


kak aini,kak anne,diriku dan dillowt~

Setelah satu sem bertungkus lumus nek turun poli..akhirnya habis jugak sem ni..huhuhu..dari mula diriku melangkah masuk ke poli untuk memulakan sem ini...macam-macam sudah aku lalui..menangis,gembira,some ade la..bagiku sem ini adelah sem menangis untuk aku..yelah~mule sem je da ngis..then sepanjg sem ni menangis je..ade la cerita disebaliknya kan???abaikan je la..tak pyh masok kan dlam blog..kikikiki...terima kasih kepada rakan2ku yg bnyak memberi support..kak anne,bulan,dilla,kak zana n rumet ku juge,,,mimi..aku syg kowg!
Ingtkan smpai uma..boleh lupakan poli..ade ke patot..mlm semalam tak boleh tido???menangis je..rindunya kat bilik V5 318...kat katil,drover,n some kenangan bersama bilik tu...yelah..walaupun aku bawu duduk bilik tersebut sem ini,,tapi kengan dalam bilik tu dah bermula dari sem lepas...yg paling pntg kenangan2 dengan kak farah n kkk2 lain dlam bilik 2..rindu...dah habistu. kalo dah nangis ape lagi..cari kak farah la..kesian la kak farah ku tersyg memujuk ku supaya aku berhenti menangis..dy kate "adik dah la tu..jgn ngs lagi..t bnjir sg buloh" ade ke patot~~???hampeh! tapi nasib bek ade dy..sampai hbs kedit dibuatnya...sowi kak...adik syg akak!
ok2 back 2 d story..hhuhuhuhu..kalau boleh..aku tak mahu sape2 pon duk bilik tu..kecuali aku dan rumet ku juge..termasuklah aras 3 tu..biar la penduduknya stil sama juga...hahhahaha..suke ati aku je...hhahaha
rindunya..dengan some aras3...kat jr2...chemah,qilah,tirah,fatin,ustaza,zu,wani n some la...bile lah lagi nak jumpe agaknya...hehehehe...insyaallah~~jumpe lagi...

comelkan kami..?

time tengah rollcall blok pon boleh..



tambahan..bulan tau yg kat depan ni..
1st time bulan pakai slendang..comel la jugak..tapi lagi comel diriku..

nilah rumetku..dan bilik yg takkan aku lupe.tunggu aku sem 5..

zu n tirah..
ok2..tutup sudeh..nak dijadikan citer..cuti sem ni nak amek lesen...lesen keta..bile ade lesen sng la sikit nak bergerak kan..ape lagi ayah ku yg tersyg..test la aku uji pandu keta ksygn dia,,,mak ai...dah lame tak drive..some benda kekok..yg pling klaka..aku dah lupa la wei..nak jage 'clash' dy..ape lagi.ayahku pon dengan banggenya ketawa kan aku...hampeh tol..hari ni uji pandu basic la erk..esok test lagi..yg aku pelik..ayah aku ni excited uji pandu aku kenapa???sedangkan aku tak g daftar lagi...adoi2...tak paham aku...folow je la...
dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment