Friday, January 14, 2011

jatuh




jatuh???pe entry aku ni...pelik je,,,jatuh?jatuh ape?jatuh cinta?jatuh hati??hahhahaa..
bukan..bukan...bukan jatuh tu .mentang2 la aku letak pict luv atas tu..some pk cintan cintun..aku nak citer pasal insiden yg aku nampak depan mate aku ketika aku sedang merempit pulang dari ofis,,,huhuhu..
KESIAN!!!
ape yg kesian???
budak tu..
kenapa budak tu??
jatuh...
jatuh cam ne???
jatuh bas..
hah????!!!!
hah!kesian kan??dah la budak sekolah rendah pulak tu...dy jatuh camni...

lebih kurang la..
 korang bayangkan la..dah la budak tu penat2 balik dari sekolah..pastu turun bas.jatuh pulak..kesian dy sampai tertanggal tudung dy..
budak tu jatuh kat tepi jalan yg ade jalan untuk pejalan kaki tu..ko bygkanlah dagu dy jatuh kene batu yg tingi tu..(tak lah tinggi sgt..tapi tinggi la jugak)

kesian..


yg paling wat aku geram..
pemandu bas tu lek je..isap roko buat bodoh nan budak yg jatuh tu..dah la konduktor bas tu boleh bia je budak tu turun tgk dari aats bas...haloo.macha!tu budak skolah rendah..bukan skolah menengah..tarak otak ka???sepatutnya dy tunggu la bawah.pastikan budak2 tu turun dgbn baik...bukan tgk dari atas je..ISHHH!!!!
huhuhu,,aku pon salah,,tau ckp je..bukan tolong pon..yelah aku nek moto nak wat cam ne..dah la arah bertentangan..minta maaaf kata adik tu.budak tu menangis..mesti sakit.


aku bukan ape..
emo semacam je kan...
sebabnya,,
aku pernah rase mcm budak tu..tapi lagi teruk..
aku pernah jatuh bas.bas tu masih berjalan lagi..lebih kurang satu meter gak r jauhnya aku jatuh dari bas tu stop berhenti..some gara2 budak jahat tu!aku ingt lagi.name dy ASRI..dah la gemuk pastu jht pulak..geram aku,,sakit weh.....huhuhuhu..2jela aku boleh citer..t aku emo terlebih pulak....ksian kan????




dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment