Wednesday, February 2, 2011

main terjah je aku ni~~~


ni la tuan yg kene pau..cun kan..yg baju merah k...kak hanis..


sebenarnya entry ni dah lapuk dah...lapuk la dah dua minggu benda ni jadi,,
2 minggu lepas aku dishockkan oleh lecterur kononnya nak datang observe..oh no~~!!!ape lag sungguh kelam kabut aku time tu..report kemana..ape kemana..adoi..hehehhe..dan dengan bangganya aku mintak la tolong org yang paling pakar dalam bab ni. siapa lagi kalo bukan kakak kesayangan aku..FARAH ZURYATI..thanks kak syg akak sgt2~~~t adik belnje tengok wayang n serbu dominos k..seyes adik nak belanja...

my akak syg~~



tapi yg paling tak disangka otw nak g umah dy boleh pulak kitorg terserempak nan senior yg dirindui...kak HANIS nan kak WANIE...sonoknya...hahhahahaha..sonok pau dorg~~~




kak wani n kak hanis


kak wani

kak farah nan kak hanis

memang suke berlagak nan prosperity

pastu singgah jap g umah my aunt kat taman keramat sampai uma kak farah dah malam..boleh pulak...ade gathering upe nya..adoi~~malunya aku..kak farah pon satu bukan bagi tau...hampeh!


a'an 

me n kak fara~~
 banyak giler melantar malam tu..bukan aku lah yang melantak..dorang-dorang ni la..aku??tak larat la..
malam tuan punya belnje Bong crazee nan kak tina...ish~~bile la dowg nak kahwin ni....tak sabar jadi flower gurlz~~!!!!

a'an,qilah.tasnim dan ika

penangan mata tasnim
boleh pulak malam tu jumpe nan bos~~~memang la tak tahan gelak..sekarang bos dah jadi bisnes man..nak tgk bisnes ape...klik k..

jumpe bos sali~~~kalo jumpe dy memang tak lah!!!

dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment