Thursday, January 13, 2011

Saya sedang praktikal

"kat ne??"
"kat ofice"

walaweh.....ofis wei..hehehhehhe.... tula jawapan yg aku bg bile aku chat dekat fb sekarang..betol la aku kat ofice tapi bukan kerja..tapi praktikal la..hehehe..poyo2 je kan..PRAKTIKAL??? penat nya..pastu jadik budak praktikal ni kena banyak saba,,aku praktikal kat ne???...MASSA ASSOCIATES..walaupun mase mule2 nak praktikal ade beberape prob...alhamdulillah skang ok je..thanks to farah zuryati n my family...

ni logo MASSA ASSOCIATES 

MASSA dekat je nan umah aku...tiap2 ari merempit..takot siot~~dah la ta de lesen..rempit sejati..ngeee,,,sori..saya bukan minah rempit,,kat MASSA ni..ramai gak budak poli nan u wat praktikal..sonok jumpe dorg..staf2 dy pon happening gilew....bnyak gak event yg dorg wat kat ofis ni contohnya tiap pagi sebelum mule keje kitorg mengaji dulu..ade kelas BI..mcm2 kan...mcm skola pon ade.tapi bg aku bgus la..susah nak cari company yg nak wat cam tu tok staf dorg,,,


tapi yg bosannya...aku bosanla..ofis uma..ofis uma..huhuhu..beku otak aku..dah la aku ni jenis tak boleh duk diam...huhuhu..aku nasihat sape yg nak wat praktikal bek korg wat jauh sikit dari rumah,,tu pon kalo ade transport la yea...sonok sikit...pndangan terbuke...wah~~ayat aku..



ni member2 praktikal...syg korang..


dy sorg je teruna yg loyar buwok..





dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment