Saturday, October 1, 2011

comeback bersama entry yang dah terlambat T_T

Assalamualaikum......
walaweh sudah berhabuk ini blog...
bukan takat berhabuk je...segala binatang-binatang ternakan dan peliharaan pon dah beranak pinak..amboi tuan badan...over pulak..sebelum tu ucapan selamat hari raya maaf zahir batin yang sangat terlambat dan tak patot langsung dari saya..raya dah habis baru nak ucap...teruk nor!

Sorry sangat-sangat sebab lame tak on9..cakap gempak macam ade banyak reader jer riya ni, hahha.. sangat2 terharu bile ade some fren jumpa then tanya bile nak update blog? salu singgah tapi tak hapdet? then suwoh update cepat la coz they all nak baca..so sweet.....
and i know reader setia iaitu kak kemetot salu sangat singgah ini blog capok...tiap kali singgah tiap kali tu la dy akan membebel bile nak update, blog dah ade sarang burungla. burung dah bole terbang la.nampak sangat menipu..btw thanks kak sebab salu bebel..hahhaha

stop riya fadani!!! thats mulut itik sgt2 annoying...

em..even raya dah lepas, aku still gak nak upload few gambar raya. even raya tahun ni tak de la best sangat bagi aku tapi still bermakna. setiap raya, adalah raya yang bermakna sebab tak tahula sampai bile aku akan jumpe ramadan dan raya yang akan datang. 

raya disambut dengan sangat sederhana..raya pertama macam orang lain. kerja kami satu family pusing-pusing around kl ziarah kubur sanak saudara..mendoakan roh mereka dicucuri rahmat..

tapi till now sangat tak puas ati sebab raya hari tu dapat cuti kejap je.. u can imagine Poli bagi cuti seminggu je??huhuhuhu..so sad. raya bawu mula dah fikir kene balik hostel..sangat buat mood raya lari...dengan balik2 cuti segala kuiz dan test menunggu..memang tak payah nak raya sangat la kan.. okok riya tak payah nak bebel panjang sangat la kan coz dah lepas dah pon..ngeee,,,

raya dah habis still gak nak upload few gambar raya..



pagi raya sebelum keluar rumah lepas bersalam-salaman amek pict family jap...tema tahun ni biru..baju yang aku pakai tu baju my sis dia sangat baik nak bagi pinjam coz aku dah salah beli baju.. terbeli warna hijau not "ter" sangat actually..aku yang excited giler carik baju warna hijau sebab ingat my family punya tema warna hijau tapi sebenarnya beli sebab tak ade kurung hijau...then sampai je rumah my mom kate "awat p beli colour hijau?" irda and muaz dah gelak-gelak sakan tengok muke aku yang dah spoil lepas excited nak tunjuk baju. tulah gatal nak li sendiri..tahun ni my mom suwoh anak-anak pompuan dy pilih kain sendiri tak macam-macam last raya, dy akan beli tuk kitorg sekali satu design then anta p jahit... tak dilupakan sempat lagi my mom kate dy tak pernah pilih tema hijau coz muke aku tak sesuai colour hijau...
 WHAT!!!!!! wargh~!!!! sampai hati mak~~ T.T
hancur lebur terus kegembiraan atas colour hijau..dan untuk merawat luka baju hijau tu..my sis farah zuryati bagi pinjam one of baju riya..so sweet...ceria kemabali...

ragam adik beradik...so sengal...
one of juadah pagi raya...
yang ni adik aku irda...

okok..saya tau sume nak kate dy lagi lawa dari kite..kite tau.
ni gaya muaz after balik  beraya sakan kutip duet raya
trend sekarang..sampul raya pon design duet
ni sahal cousin kitorang yang memang tiap kali raya
dy memang salu follow kitorang beraya..

ni orang baru dalam family kitorang
 cousin i yang bawu bape bulan ni name dy aliff..
comel sangat.sangat..
ni jelah updat tuk kali ni..wish lepas ni lebih rajin untuk menghapdet...i like blogging but i dont have much time to blogging.. sekian saja tok kali ini..chiao...

p/s : blog ubder consturction..ngeee...



dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment