Saturday, July 30, 2011

Akhirnya kelegaan yang dipendam *_________*

saya pon nak~!


Assalamualaikum....
susah nor nak on9 kat bilik kesayangan aku ni...entry excited nak hapdet terpakse ler aku simpan..bz satu hal..wifi satu hal..nape la wifi segan2 nor kat bilih aku ni pon tak tau la...

ok baiklah...bz tak bz..dapat gak la akhirnya aku setlekan some hal yang nak kene disetelkan lepas balik l.i..dapat pulak nak2 lecturer yang busy tahap tak ingat...ehmm..nasiblah diriku dapat PN Norlizawati..baik2 memang baik..sporting memang sporting..kenal memang kenal...adoi tapi kene pkr gak strict dy tahap tak ingat..tapi alhamdulillah..alkisah~~~

dah la interview petang..excited kelas pg je..tup2 interview petang..nvr mind asalkan setel...sebelum g tu,,menuntut segala ilmu dlam report yg aku celup2 je mase siapkan...yg paling tak tahan...amek kau!!!! 2kali aku serang toilet~!!!membuang khazanah cuak punya pasal..pale dah pening2,nak muntah.badan dah sejuk.mcam nak kene demam.msg la kakak aku farah zuryati yang pasan comey tu...bile kate je aku pening nak muntah..terbek punya suggestion 'KOL la mintak tangguh,,' tu diaaaaa.... caring gile nan adik dy sampai dy tak ingat kalo bukan arini bile lagi....hahhahhaha

yang paling terbaik kakak aku ni...siap kol...time aku tgh2 cuak2..suwoh praktis nak cakap ape..mcm ne..detail siot dy citer..masuk nak wat pe..mcm ne..ckp ape..citer ape..yg paling penting pesan dy yg aku ingt.."sebut je name akk yg comel ni.. con4m setel"
baik la...setel la sgt....

mula aku rase...adoiiiiii.....

dupdapdupdap..g je la jbtn,,jln,siap bace nota kau,,hahhaha,,smpai je jbtn my all the classmate yg sdg tunggu group kitorg present bg semangt suwoh masuk,,thanks korg..untung la korg da setel interview...dpt lctrr sporting tak ingt,,,,masuk je dalam pejabat lecturer WTF!!!!bau ape ni??


terbaik bau dy~~

amek kau satu ofis tu bau durian..adoi pening palo den dibueknyo...hhahha..sabar je la..redha tunggu turn dengan clasmate smbil2 tu jenguk2 gak kat dlm bilik meeting tu..pastu bergosip melahirkan rase tak puas ati bau durian...

Konon nak bertahan tak lame lepastu...kepala dah pusing..perut dah ase tak selesa..angkat punggung...bweeekkk!!!!!..

tak muntah pon..rase je...lame giler bergosip psal tempat l.i bawu la si erin (my clasmate yang kene 1st interview)   keluar dari pejabat lectrr dengan muke tersengih2..smbil pegang report...dlam ati ...Adoi~~~~~~

dengar alkisah erin memang wat aku cuak tahap nak terkentut.....dlm ati2 mintak2 itu..mintak2 ini...risau punya pasal...keluar si syira(classmate yg tunggu sali) amek ko senyum bukan men nak lebar~~!!! again WTF~!!!! untung la syira..

aku pun..seperti biase..wat muke kunun2 cumel kunun2 kental masuk dalm office..bukak2 pintu,.amek kau puan tibe2 betul2 depan mate,terperanjat aku...nasib bek aku bukan jenis melatah...upenya si syira tak tulis name agi..puan p la kejar dy..huh! Igtkan nak smbut kedatangan aku...again!!!back to muke cumel ala2 kental gitu...masuk bilik meeting puan ngah tunggu...aku pon buatlah segala ilmu yg diturunkan oleh kakakku yg pasan comel 2..

mule2 puan kate
"maafla kite terpakse buat dlm bilik meeting sebab satu ofis berbau durian..tadi kami semua makan durian..."
agak sudah....bak kate efa,,untung la makan durian dlm bilik beraircond memang tak bau...tapi aku mampu jawab "untung la some suke makan durian.."hahhhaaha smpai sekarang aku tak tau pe yg aku cube smpaikan..memang ngeng aku ni...

tgk muke puan..yg relax aku jadi relax...tapi gaya dy bukak report aku..memang mendebarkan...satu2 kau dy tgk..tapi tol ayat entry sebijik pe yg kakak aku ckp...

paling tak r...dah la boleh lupe form ape...then boleh aku tak faham soalan puan,,aku tak phm..aku tnya balik puan...nasib bek puan baik...sabar je dengan aku..

tapi memang best la..relax..rase selesa bile soalan tu kite dpt jwb..(entah tol entah tak) interview siap mengadu aku sedih dok MASSA tu asyik kene buli..hahahhaha..sengal.tipu je..

bile puan kate "kalo cam tu,ok la dah setel"
aku nan muke tak caya ni...boleh tnya "hah??yeke???"
dlm ati........
report aku ok ke??betul ke pe aku wat??

boleh siap tnya "Betul ke puan??report sy tak de masalah?"
puan jawab "ok la ni..nak mcam mane lagi..as long as kamu tau pe kamu buat..tak de masalah"
aku siap garu kepala bukan men tak caya tol ke tak..
bile dah tnya bawu sedar..nadriyatun!!!yg ko p tnya report ade masalah tak de masalah wat pe..kalo puan kate setel..setel la tu...and then dengan bangge nya aku bagun...rase nak melompat u.. over!!! padahal interview l.i je pon,,bukannya interview keje..hahahaha

otw balik...laa...mcm tu je ke interview l.i??
sia2 je cuak smpai g toilet membuang 2x..
aleh2 lapa balik..2la OVER lagi kau!!!!!

akhir kate..ape yg aku dpt n nak bg tau yg akan lalui interview l.i ni..puan kate "as long as kamu tau pe kamu buat n kamu betul2 paham itu dah cukup"

pesanan penaja: baiklah adik2 jgn ikut pangai saya yg celup2 ni ea..pham kan repport anda..itu adalah pntg,.,


another p/s: THANKS to kakakku FARAH ZURYATI yg banyak membantu bg sokongan moral, idea, n jln penyelesaian n banyak gile kot tolong aku siapkan report...yg paling bnyakk...tolong tarik telinga...JASAMU DIKENANG Sis~!!!!besties @ kakakku HIDAYAH juga yea..thanks about the rujukan,,kak farah jaht gelakkan report akk~hahahhahahahadah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment