Friday, April 22, 2011

hijab tutorial



tutorial??hah??bia nor??reti ke riya fadani nak buat video ke amek2 pict???...hehehehhehe
maap yea..oleh kerana saya ni sgt la and amat la pemalu(maap yea kesalahan bahasa disitu hehhehehe)..
jadi..saya ketengahkan dari segi lain.. saya upload je video orang yang saya suke..hope u all suke..

yang penting saya nak sangat kongsi. dengan orang lain...
kalau kita dapat lihat fenomena memakai pashmina atau selendang sekarang ni dah hapdet..eiiii..up to date la..
jika anda rase bertudung tak boleh dicommercialkan. ANDA SILAP!!!

huhuhuhhuh..emonya ayat diatas *___*"
bukan ape..citer pasal pashmina and selendang ni mengingatkan aku dengan tempat aku belajar..dimana ade golongan2 tegar yang tidak menyukai pemakaian selendang. ingat lagi ape yang ketua blok kitorang cakap mase rollcall blok..(eh betul ke aku eja ni?)

"bawak la balik some korang punya selendang2 tu..tak ada tempat untuk korang pakai selendang kat poli ni"

OMG!!!!!!!!!!!! SO WHAT??!!! SELENDANG TU KO BELIKAN KE???? (aku menjawab dalam hati..dalam hati je la mampu...heheheh)

yup..tu la yang dicakap olehnya yang bername w bukan nama sebenar..
aku yang sedang duduk mendengar amat la tersentap saat itu yea..kenapa??
ia adalah disebabkan kerana aku adalah pemakai tegar selendang...ngeee~~~~*_______*
walaupun aku tak amek pusing sangat..tapi ade jugak la junior2 yang bangun berdiri mempersoalkan hal tersebut..terkedu ko..

ape la salahnya memakai selendang???kami juga menutup aurat..adakah kerana selendang itu lebih pendek dari purdah yang kamu pakai itu adalah salahnya??? tapi ape yang dilihat..tudung kamu same sahaja nan tudung kami yang lain2..tak lah besar sangat untuk menutup keseluruhannya...nape la ade orang sebegini..dan ditegas disini....

"islam tidak menetapkan fesyen asalkan tutup aurat,kecantikan bukan pada fizikal sebaliknya ketinggian akhlak dan budi pekerti yang menjadi ukuran"


okok..abaikan mereka~~~ yang penting be yourself jangan jadi orang lain..sama2 la kita layan video tutorial yang kat mane tah aku jumpe..anyway thanks to incik GOOGLE>>



suka tgk video ni coz simple,,,

now kite layan pulak the gorgeous HANA TAJIMA>>





nice kan simple giler and sangat2 la senang..tu yang suke sangat pakai shawl ni....hehehehheehe
kita dah try..salunya dapat feedback dari mak and kakak.."ape ke pelik nor adik pakai shawl ni"..
nak try kene ade keyakinan and keberanian....






dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment