Tuesday, April 26, 2011

berita baik untuk si peminat aA+Bb



Assalamualaikum...auuucchhuuummm~~!!!!
huhuhuh...saya selesema cikgu~~~eh salah saya selesema mak~~T_T (duduk nan mak kan)
Thanks for the readers yang sudi singgah diblog capok ni..ngeee...

okok..
tak nak lari tajuk..sometimes tengah type nak wat entry ni boleh jadi someting yang tak dijangka..
cth macam tak terpikir pon nak update pasal benda tu.
then..tup2..dah jadi entry..terima je la.

ok..arini selepas sekian lame tak bukak emel aku yang dah macam tong sampah oleh sebab aku yang terlalu rajin nak kemaskini email aku..aku baru tau emel nak kena kemas kini dari kakak aku..and dy salu lah ceroboh masuk emel aku then padamkan ape yang patut...tu pon dikire kemas kini ke????hehehhe..btw thanks yea.

p/s : ingin kan sebuah Honnda city??..klik untuk jadikan hidup anda lebih senang dengan menang.

tapi arini aku bawu realise yang ape yang dicakap ade betulnya jugak..
sebabnya aku bawu la perasan emel bertarikh 18hb dari jemari seni...dengan tajuk...

"perutusan daripada hlovatulis"


what??hlovate..omg!!nape aku bawu bace..
pada sape yang tak kenal..marilah saya kenalkan sedikit sebanyak...
hlovate ni seorang penulis jemari seni
antara karya nya yang amat sempoi tahap gila tak ingat...

1)5 Tahun 5 Bulan
2)Guridam Jiwa - Hlovate, Imaen, Noor Suraya
3)aA + bB
4)[tunas]
5)Rooftop Rant
6)Pelangi -Syud,Hlovate, Noor Suraya
7)Versus
8)Geng ABCDE Bercuti ke Arau -> JS Adiwarna

yang paling best..sampai sekarang aku tak tau la dy ni she or he??
huhuhu..most wanted..sempena pesta buku ni..dy nak kua kan novel bawu..nak beli~~~~

ni la emelnya...


dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment