Wednesday, March 9, 2011

pecah dara di taman ^____^"



ohoiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
dah lama sudeh aku tak hapdet blog aku ni...
tup..tup...
bagi entry ala-ala gempak + ala-ala lucah erk??
MasyaAllah..
tidak bermaksud sedemikian...
(masuk ala-ala tazkirah la pulak)

ni kakak aku punya cadangan yang tak berapa bak bernas la ni..konon nak bagi entry gempak...
hahhahahaha...btw..thanks kak..
korang jangan salah faham..
ni takde kene mengena nan dara sesiapepun...
yang kitorang nak bincangkan ialah~~~
pasal aiskrim yang dah lame giler aku carik kat sungai buloh ni tapi tak jumpe..
aleh-aleh kitorang jumpe kat KK kat danau kota..
iaitu MAGNOLIA SHERBET!!!!!!!!



sonok tak terkata la...
comel sangat...
kecik je..
tapi harga!!!
RM2.50 satu..
sebagai bakal akauntan..
aku amat menitik beratkan pasal hal harga ni yea..
hahhahhahahah
padahal kakak aku belanje..aku je banyak bunyik kate mahal..hehehhehe

bakal hilang dara~

oleh kerana magnolia sherbet ni didatangkan dengan tiga perisa..
lychee,mangosteen nan melon...
jadi kitorang borong tiga-tiga sali...
batak gile an??
mase nak bayar pon..bangla tu usha kitorang pelik je..
hahahahahahaha..
peduli janji ape yang idamkan aku dapat..

nyum..nyum..i luv mangosteen flavour

da dapat je.
kakak aku ape lagi..
dy pon g la pecut moto dy g taman berdekatan..
katenya..
sonok sikit makan kat taman...
poyo!
ingat date ke ape!!!
hahahhahaha..
oleh sebab aku terlalu la batak giler tengok magnolia sherbet tu..
aku pon ok kan je la..
janji aku dapat makan aiskrim!!

hilang dara dah~kakak aku punya keje

aku tak tipu kan???korang tgk gaye dy makan...tak ingt org sebelah

some dy lantak pegabih..some sdp...dy kate,,

antara tiga-tiga flavour i'm prefer mangosteen..
sedapnya..
yang lain..
biase je..
tak suke~~!!!!!






dah bace??like la...

0 ulasan:

Post a Comment